Jak zarobić milion? Na co można liczyć, a ile trzeba od siebie dać?
W ostatniej dekadzie liczba milionerów w Polsce podwoiła się do 65 tysięcy, a wskaźnik stale rośnie. Jak będzie za kilka lat? Czy chcesz dołączyć do grona ludzi mających kilka zer na koncie? Najpierw trzeba wiedzieć, jak zarobić milion?
Jak zarobić milion dziś, a jak zarabiało się kiedyś?
Odwaga? Szczęście? Własna praca czy dorobek rodziców? Jedni uważają, że kiedyś było łatwiej, bo świat nie generował tylu gotowych produktów. Łatwiej było zatem zaoferować nowość, o którą dziś jest trudno. Z drugiej strony, chociaż współcześnie trudno znaleźć niszę, to łatwiej o klienta. Ludzie mają pieniądze, a potrzeby rosną. Konsumpcjonizm stwarza ogromne możliwości, z których warto korzystać, nawet nie znając teorii, jak zarobić milion. Od czego zacząć?
Budżetowy autorytet, czyli na kim się wzorować?
Historie milionerów pokazują, że zacząć może każdy. Długi, kredyty i zera na koncie okazują się nie być przeszkodą. Chęci górują nad pomysłem czy na odwrót? Każdy przypadek jest inny, ale najważniejsza jest konsekwencja.
Nie da się podsunąć gotowego pomysłu lub przepisu, jak zarobić milion. Gdyby tak było, liczba bogaczy w kraju nie byłaby niczym zadziwiającym. Zadziwiające natomiast są przypadki osób, które dorobiły się dużych pieniędzy. Warto się nimi inspirować, zakasać rękawy i iść do przodu, odpowiadając sobie na pytania:
- Czemu mam być gorszy?
- Czy nie chcę żyć lepiej?
- Nie potrafię?
Na czym można zarobić?
Współczesny świat, branże, rynki, a przede wszystkim Internet dają duże możliwości do zarabiania sporych pieniędzy. Przykłady?
– blogerzy/vlogerzy – odkrycie, które wydaje się błahe, ale przynosi sporą sławę i pieniądze;
– whiteboard animation – pożądana tylko kreatywność. Usługa tworzenia animacji, które można tworzyć bez wychodzenia z domu;
– analiza danych – “coś” dla lubiących cyferki i słupki;
– pisanie książek dla dzieci – o ile literatura dla dorosłych ma wiele pozycji i sprecyzowanych odbiorców, bestsellery dla dzieci są jeszcze wciąż nie zdobyte;
– e-sklep – można sprzedawać wszystko. Należy tylko rozeznać rynek i zainwestować w reklamę, aby przebić się przez gąszcz wirtualnych witryn.